Neuerscheinungen 2011Stand: 2020-01-07 |
Schnellsuche
ISBN/Stichwort/Autor
|
Herderstraße 10 10625 Berlin Tel.: 030 315 714 16 Fax 030 315 714 14 info@buchspektrum.de |
Julian Kutos
Best Global Brands
The Secret Recipes of Apple and Google
2011. 64 S.
Verlag/Jahr: VDM VERLAG DR. MÜLLER 2011
ISBN: 3-639-37617-X (363937617X)
Neue ISBN: 978-3-639-37617-3 (9783639376173)
Preis und Lieferzeit: Bitte klicken
This book explains the definition of "best global brands", which is a term used in the Interbrand ranking of 2010. The book covers how this ranking is created and who the current leaders are in terms of brand value. In 2010, two brands in particular proved to be highly successful: Google and Apple. The rest of the book discusses both Google and Apple´s general business strategies, how they create new products and their marketing and advertising strategies over the last few years and analyses the keys to their success. A detailed analysis of their actions is necessary in order to discover a secret recipe behind their methodology. The conclusion discusses the "secret recipe" of both companies through a simple formula that can guide and give directions to other companies to enhance their success.
Julian Kutos, Jg. 88, nach dem Abitur an einer technisch-kaufmännischen HTL studierte er International Marketing & Sales, als Grundstein für eine erfolgreiche internationale Karriere. 2011 folgte er dem Ruf der großen weiten Welt und wanderte nach Shanghai/China aus. Arbeiten im größten Land der Welt ist ein Abenteuer, ein Privileg, ein Muss!