Neuerscheinungen 2017Stand: 2020-02-01 |
Schnellsuche
ISBN/Stichwort/Autor
|
Herderstraße 10 10625 Berlin Tel.: 030 315 714 16 Fax 030 315 714 14 info@buchspektrum.de |
Urs Fuhrer, Richard Kühn
(Beteiligte)
Marketing
Analysis and strategy
15. Aufl. 2017. 156 S. Includes numerous check lists and worksheets. 29.7 cm
Verlag/Jahr: WERD & WEBER 2017
ISBN: 3-85932-871-9 (3859328719)
Neue ISBN: 978-3-85932-871-6 (9783859328716)
Preis und Lieferzeit: Bitte klicken
For the 15th edition of Marketing - Analysis and Strategy, Richard Kühn and his new co-author Urs Fuhrer have extensively revised this textbook and updated numerous examples, checklists and work sheets. Two comprehensive examples were added to Attachment I and II for the purpose of illustrating the marketing analysis as well as for determining the marketing mix concept. In addition to that, Chapter 1 was supplemented by a sub-chapter, which further describes the marketing term and the explanations of the problem diagnosis in Chapter 4 were revised. As with previous editions, an extensive Glossary of core terms complements this proven textbook.
Prof. Dr. Richard Kühn, emeritierter Professor des Instituts für Marketing und Unternehmensführung der Universität Bern, ist heute Verwaltungsrat bei verschiedenen Schweizer Unternehmen und als unabhängiger Consultant mit den Schwerpunkten Marketing und s